مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:102021-01-19حوادث

افزایش وقوع سرقت های خرد در خراسان جنوبی/75 درصد جرایم کشف شد


رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از افزایش وقوع سرقت های خرد طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: از شهروندان خواستاریم رعایت مسائل ایمنی را جدی بگیرند.

- سرهنگ غلامرضا حسینی در گفت و گو با مهر با بیان اینکه سرقت به معنای ربودن مال غیر است، افزود: خوشبختانه خراسان جنوبی دارای مردمی فهیم بوده و هشدارهای پلیسی را به خوبی لحاظ می کنند.

وی با بیان اینکه اگر چه در سطح استان سرقت های آنچنانی و بزرگ نداریم اما این امر به معنای عدم مستعد بودن در بروز سرقت نیست، گفت: در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش وقوع سرقت های خرد را داشته ایم.

رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در سال جاری 75 درصد جرایم مربوط به سرقت در استان کشف شده و سارقین زمین گیر شده اند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه برخی از شهروندان سرقت ها را جدی نمی گیرند، اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم ساختمان ها را ایمن سازی کنند چراکه ساده انگاری بستر فعالیت بزهکاری را فراهم می کند.

توصیه های پلیسی وی با اشاره به سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو در استان بیان کرد: از هم استانی ها خواستاریم برای جلوگیری از این سرقت ها، خودرو را مجهز به قفل پدال، سیستم های دزد گیر و زنجیر فرمان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وقوع سرقت های خرد در خراسان جنوبی/75 درصد جرایم کشف شد

افزایش وقوع سرقت های خرد در خراسان جنوبی/75 درصد جرایم کشف شد